'

Friday, April 22, 2011

i`m back :D

assalamualaikum ! hee :)

yeah ! lame sudah tidak mengupdate ! hush rindu kaw cik blog :) oke , ramai tanye ke mane aku menghilang ? hehe ala .. tak hilang mane sangat lah :) ade je ni , huhu . oke oke , act , aku pegi bercuti kat umah kazen aku kat kL. first , aku menempek kat selayang , pastu damansara . due minggu aku kat sane , tapi now , aku dah ade kat rumahh :D yeahhaa ! 
mase aku kat sane , macam2 tempat aku pegi , tapi paling best aku g merewang ngan iela n toceh ! kami pegi one utama n ts ! jomm jomm tengok pic kami :P jangan dok kutok2 , just see n smileee :D

kami makan tutti frutti * ceh ! abeh duet makan mnde ni :P
 
 memperasankan diri depan rambut bieber :P
menyumbangkan suare , haha ! bessst 

yaww ! saye suke makan sebab tu makin chubby :( haha

hehe banyak lagi lah pic2 , tapi law aku upload kang , maw tak panjang , so ,ni je lah oke :P malu arh upload banyak2 pic ntah pape je lebeyh ,, hehe , tu je santapan hari ni :) daa ~ byebyebye , tataaaaa :D

p/s : sape2 nak join contest AKSI BERSAMA TEDDY BEAR, sile lihat and klik banner di sidebar oke , terima kasih :D
 

5 komens here:

Syarni Farida said...

glad you're back ! ;DD

Nyze 二ザ Crazee said...

welcome back.. ^^

noyis gila kentang~~ said...

kamu kene tag dear.:)

http://idupseorangnoyis.blogspot.com/2011/04/contest-sehati-cwl-fara.html

Yanazman said...

oke , thanx all :)

Aisyah Zainal said...

bad...i'm not there. hehe