'

Tuesday, April 12, 2011

EDIT BLOG (:

assalamualaikum

aku ngah bosan lah ! sekarang ni aku dah jadi babysister sepupu aku 
ceh PENAD thu takk ?? dye banyak lah cekadakk nyee ,sekarang ni 
dye tengah sekolah kat tadika smart reader kids taman bidara selayang.
so , aku tinggal sesorang kat umah makcu aku ni coz
 makcu aku pegi keje sebagai ketua nurse kat hosp.selayang
 pukul 12 kang aku g jemput budak kecik tu , naseb anak orang , hehehehehe

--------------------------------------------------------------------------------

oke , tadi tu mukadimah je , hik3 ! kembali pade tajuk entry tuh yee
aku edit blog sape ?? blogg nana lahh :) nak tengok ?  nak ? nak ?
=
=
=


hehe , nana ni memang minat gile lah kat warne chocolate+pink :)
so , dye nak pilih DOMO tu jadi maskott blog dye , huhuhuhu ,
nak tengok full blog dye tekan sini >>blog nana<< 
tapi tak boleh usya dye lahh , awek orangg ngeee ~ ^^
follow sekali taw taw tawww coz nana ni new blogger :)

-------------------------------------------------------------------------

oke , hari ni start SEMAKAN PANGGILAN TEMUDUGA MAKTAB (KPLSPM)
ni semangat nak online ni ! hehe. nanti aku bagitahu dapat or tak oke :)
doa kan lah aku dapat , my ambition sejak kecil lahir lagi tuh ! hihi
sape2 yang mohon maktab tu , jangan korang lupe nak semak pulak , 
mane tahu dapat , rugi je tak pegi temuduga tu nanti ,eish2

oke lah readers , ni je nak updated ^^ byeee !

tadi abah col , arghh , rinduuuuuuu ! T__T






10 komens here:

~dYaHaHa~ said...

salam sis, result contest u da kuar ke? tq

Yanazman said...

@~dYaHaHa~top 10 n top 5 dah , winner belom (:

Unknown said...

good luck yana :)

Yanazman said...

@mars mell-owelcome sis :)

~dYaHaHa~ said...

ic...boleh bagi link top 5? sbb ahkak try bukak previous page u x boleh...tq yang!

NANA ALAN . said...

yana : hee . thanks for helping me yea yana :))

Aisyah Zainal said...

sejak bile hang nak jdi ckgu nih.. hihi

Yanazman said...

@~dYaHaHa~ oke , nanti yana post

Yanazman said...

@NANA ALAN .welcomee nanaa :)

Yanazman said...

@Myz Isya~^^ceitt , sejak azali lah wehh hehe