'

Tuesday, March 29, 2011

penat tapi best !

Assalamualaikum :)

due hari aku tak update kan ? macam orang len kesah je , hehe. pape lah , hem , aku buzy sangat2 due tige hari nih. tempahan pon aku just pilih2 je , yang header aku still buat sape2 yang tempah cursor tu , memang aku tak dapat buat sekarang . sorry keyh ! :( penat and buzy lah korang sejak result keluar. aku ulang alik pegy sekolah , settle kan mende pe lagi yang xsettle
pastuh , asal aku online je , aku akan menghadap BORANG KEMASUKAN KE UPU. yang aku semua dah settle dah , dah lame dah pon settle cume aku tolong kawan2 aku yang mintak tolong settlekan,coz aku kesian gak pade kawan2 aku yang takde kemudahan internet ni . nak pegy CC , gle cekik darah , jaoh plak tuh , then , dorang pon kurang faham. so , sejak kebelakangan ni , ramai lah yang knjung ke rumah aku ni , hehe .tapi bez gak ^^, nanti mesti susah kan nak jumpe korang =( errhh , rindu , sayang , muah3 kat korang lah kawaan !miss u all !
______________________________________________________

oke , stop pasal cte tadi ^^
hari ni aku memang penad gle baban ,
nak menaip ni pon , tersenguk2 dah kepala ni.
pagi tadi , bangon kol 6 PAGI , bersiap2 dan mekap lawa2 huk3
nak pegy PUNCAK JAYA lahh ! ape tu ??
bengkel isi borang IPTA dan kaunseling for pelajar puncak jaya
pukul 7 pagi , pegy skul abah , abah nak tanda ape ntah
hantar adek2 aku pegi sekolah sekali , then lepas siap2 sume tuh
baru lah bertolak ke SMTEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH
*ops , betul ke aku taip name skul tu ?? hehe , sori lah if salah !
jemput nurin , ada n dayah ! dorang tumpang same ^^
semangat gle nak pegi ni , sebab lalink aku pon pegi gak ! hu3
lame tak jumpe kau la bro ! rindu serindu2 nya...
oke , bengkel tu daftar kol 8.30 pagi
tapi start nye kol 10.oo , ceh ! haha time bengkel tu , de suh isi n semak upu ,
if nak tanye kaunselor pon bolehh.tapi aku n geng siap awal , huhu
kitowang ciap online facebook lagi .mengong dayah ! ye r ketuanye ,
kan dah kne tegor ngn akak tu , buat malu jerr !
___________________________________________

oke , pukul 2 petang bengkel tu abeh , YEAHH !
time to enjoy ~~ huar3 !
aku , my lalink , dayah , ada n nurin kuar bandar !
bezz , pegi makan kfc , pegi taman air tu, macam2 lah
malas nak cite , hehehe
yang penting tadi besh ! thanx sayang n myfrens !
mase time balik , sedih lah nak berpisah nagn sayang !!
huarrr ! xpe2 , nanti jumpe lagi yeee ! ^^
___________________________________________

that`s all for today ^^
byeee !!



0 komens here: