'

Tuesday, July 17, 2012

ehemm , due date GA :)


heyy korang , ingat kan tarikh hari ni ?? 17 julai 2012 . oleh itu , dengan lafaz bismillah , saya menutup GA ni :) 
seramai 140 orang peserta yang menyertai GA ni , terime kasih ye kerana dah join GA kami :) oh ye . kepade PARA PESERTA sila CHECK URL anda buat kali terakhir  :) klik bawah k


okey lahh , tu je nak update , pemenang akan diumum kemudian , byee , assalamualaikum :)
 TAK SABAR NAK MASUK U ;p

3 komens here:

NURUL ◕‿◕ said...

tak sabarnya nak tau sapa pemenang,mintak-mintak ada laa rezeki untuk menang (; Amin..

una ..:) said...

una hrap menang la ..amin ...

Kesuma Angsana said...

dh check ade nama hope menang ler yek! rezki ramadan ...