'

Monday, July 9, 2012

burger buatan sendiri :D

heyy korang , weeewiitt , haha , dah due hari aku tak update . kemalasan melanda diri ni :) hari ni baru rajen nak update . hm nak story ape yek ? pasal tittle tu lah kan , tadi buat burger , em em boleh lah , sedap gak aku buat , memang sedap lahh , hahahaha :p tapi mak aku cakap kan , if aku jual memang rugi . why ? sebab boleh bankrup , taruk alat punye lah banyak , hahaa weell , baru puas ati kalau buad sendiri kan ?? hiwhiwhiwhiww (Y)

haa , ni barang-2 yang aku borong nak buad burger . belo  masuk sayur sayuran dye lagi . hihi , reti lah jugak buat burger coz time sekolah selalu jual burger bile ade even kat sekolah dulu . hihi , tadi tengah tengok pic kat handphone kan tengok2 adik aku snap pic aku ngh buat burger tu . 

hahahaaaa sensor lah plak pic ni , kenape ni ! pic rosak ke :p hiwhiwhiw .pic burger tak sempat nk tgkap sebab dah balun :P hihi okey lah guys . assalamualaikum =) 
rindu sangat kat awak lah

0 komens here: