'

Friday, July 13, 2012

alhamdulillah :D result UPU

heyy korangg , malam semalam takboleh tido , pagi ni bangon-2 je dari subuh teros takboleh tido . selalunye liat je nak bangon ! emm , takod sangat weh . patotlah debaran aku tu kuat sangat . erhh , tapi alhamdulillah , even corse tu aku tak brape nak UMPHHH lah . hihi . tapi aku heppy lah , bukan senang nak dapat u kan . heppy aku dengar kawan2 aku sume dapat :) congrate awwwww :) heee . dye pon dapat . huhuhu . and lagi best ! KAMI SATU U .feewit.

haaa , amacam ? aku akan belajar mende baru :) heee . pelancongan okey ! okeylah , daaaaa . assalamualaikum :D

12 komens here:

Yana Aina said...

tahniah ^^

dINdaShda said...

congrate sis! :)

cikeyrah said...

Tahniah untuk kamu dan si dia ! ;)

cik Lilis said...

tahniah awak berdua :D

Jaa said...

wah, tahniah... dugaan kt U nanti lagi byk... harap byk sabar k...

Natasha said...

amboi.. congratez 4 both of u :)

Dhia Johary said...

wahh!! tahniah dapat satu uni dgn yg tersyg! pheeewitt!! dhia ni,..tak la T.T

deQsu said...

wah2....umt.thniah junior...welcome to UMT..:)

cendawanpink said...

congrats..n slmt blaja kt tmpat baru..:)
lepas ni makang kopok lekor n nasi dagang jelaa.. :D

aliana azman said...

terime kasih semua :)

wanie-raina said...

congrats!!! we same age :)
ive got unimas tapie ntah laa...huhuhhu
http://wanie-raina.blogspot.com/2012/07/course-in-unimas.html

Qistina Sumaiya...(^_^) said...

tahniah... im proud of you... =)