'

Tuesday, June 26, 2012

rindu lah :)

heyp , malam ni bosan . bosan sesangat . heh ! tak tahu dah nak buad ape tao . facebook memang dah bosan lah kan . bukak je lebih , tapi tak main pon -____- now , dah mule aktif dalam dunie twitter walaupon dulu memang tak suke pon si burung biru tuh :P tapi lame-2 best lah plak , lagipon dekat situ private sikit bagi aku berbanding dekat facebook . kat situ aku boleh nak tulis ape jeh . hewhewhew (Y) macam-2 aku tulis . dekat facebook , mampuih aku tak buad status gituuu ~"

errr , seriosly , tonight sangatlah membosankan . bigboss aku takde . pegi main futsal . rindu taww . yelah , pagi dye keje . balik pukul 6 , pastu balik keje teros pegi main bola . then , malam-2 gini men futsal . haihh naseb baik lah saye seorang yang memahami . bhahahah , perasan pulak -,- okeylah tuh je . bye . assalamualaikum =)

0 komens here: