'

Monday, July 15, 2013

sweet sour bersama yogurt :)

holaa ho hoholaa :D angin malam bersama YOGURT YEO`S  yeay ! aku sangat suka minum air kotak ni since matrik lagi . boleh dikatakan dah addict ngan air kotak ni , sangat suka okey nyum nyum nyum . air kotak ni ade banyak perise , tapi aku paling suka yang original (kotak warna biru)

 

haa ade model tak berbayar lagi tuh 
meoww meowwww :)

mase matrik , setiap ari my honey star akan beli ni untuk aku . wajib ! haha :3 kalau tak aku pot pet :P ingat lagi , kalau merajok aje mesti dye pujuk aku dgn beli air kotak ni . eishh , pandai kan dy ? sampai lah masok U pon , mesti nak cari airkotak ni . mule2 payah jugak nak cari , last2 rupe nye kedai depan hostel tu je ade jual . tiap2 hari buat muke comey kat dye ,ajak pegi beli air ni :p  haha ! cik abe pon suke minum , cume dye suke yang perise anggur 


haa yang ni cik abe punye peveret :)

bulan pose ni , aku siap buat stok beli banyak2 letak dalam peti , bile berbuke je mst nak minum ni . rase dye macam air vitagen .serios ni , cepat beli.


me love you love me :D

bile jauh2 gini , cik abe selalu je cakap , bile nampak air kotak yogurt ni msti akan ingat aku . yess sebab aku , dye pon terjebak minum ni . hahah :D sorry dear , but now we love it . tak caya ? cubalah :D 


0 komens here: