'

Sunday, July 7, 2013

Hari Kantin Sk Jeransang

woot woot . hye . mood nak update blog dh mule down . malas bebenor plus kesihatan yang agak k.o sejak kebelakangan ni . malam semalam dah pergi klinik sebab mata yg bahagian warne putih tu macam melecur n bengkak pluss merah2 , gatal and pedihh ! ingatkan pasal effect aku kene sengat lebah pagi kelmarin . tapi naseb bek doktor cakap takde pape maybe sebab masok habok then aku tonyoh2 sebab ade luke sikit . so semalam dapat la aku hadiah dari doktor , ubat titis mata , ubat demam , ubat batok n ubat selsema . eh , ni bukan masok tajuk lagi ye , yang aku nak cite ni pasal sambutan hari kantin sk jeransang (sekolah mydad n mysis) .Act , hari kantin tu hari khamis ari tu dah , tapi baru hari ni nak datang mood update blog , hehe :) jom lah kite usya2 gambar2 , penat dah nk menaip .


haa , ni lah sekolahnye , sekolah aku time pra sekolah sampai darjah 2 je . nampak kecil n lame kan , tapi dtg sini dulu , baru tau camne . hehe , ni just bangunan lame je :P  mase ni sebahagian murid2 yang tak menjual tu kene berkumpul sebab ade acare- acare  lain .


sweet couple , hehe MY LOVELY PARENT 
*PUAN SANISAH DAN CIKGU AZMAN*






Antara gerai2 murid-murid , guru dan staff sekolah .
 heee macam2 adaaa

selain ade gerai2 , ade macam2 pertandingan . aku join pertandingan mewarne berpasangan untuk darajah satu n pra sekolah .
aku join partner ngn budak darjah 1 .
my mum partner ngn budak pra sekolah 


haa , lawaa tak ? hahaha , lame dah tak mewarne , dapat no 3  :p 
terkejot okey sebab aku warne malas2 je (konon) . hehe


my mum ngan hasil kerjanyaa .no 1 okey ! kalah aku .haha


si kecik ni pon pergi jugakk . suke sangat tengok ikan tu.


my little sis with her friends. 

haa , nak taip lagi , tapi perut ni dah lapar :p okeylahtu je . bubye :)



0 komens here: