'

Wednesday, February 5, 2014

nak pandai buat kek jugak =/


Assalamualaikum :) hi people .

okey malam ni nak story minat yang da lame terpendam ni. Macam tajuk entry ni , aku memang minat suka syok nak buat kek. cume masalahnye sekarang AKU TAK RETI nak buat dan tak pernah blaja. haha takde mase nak blaja. Cuti sem ni aku pon belek2 godek2 kat google resepi buat kek. macam best je tengok member2 upload pic homemade dorang. cupcake yang cute mute ni. eh seronok gila kalau aku pandai buat :p my mum pon reti jugak buat kek kek ni, tapi tu la , dulu ade mase free before masok u xde keinginan plak nak blaja. hehe. suke tengok akak mmber aku ni .aku panggil Kak Baie .

Now, dye bukak bisnes terima tempahan kek , coklat , hantaran dan banyak lagi lah yang comel2. aku suka stalk page bisnes dye tu. bile dye upload je pic hasil tangan dye , mesti laju je aku like. suke comell je . jom tengok sedikit pic aku cilok dari fb dye. jadi tukang proomote sat eh :p




comel kan kan kan



haa yang ni memang peveret aku laa
pavlova . nyum nyumm *lapar*

okey , cume yang tu je aku rajin nak upload pic . banyak lagi tau produk2 kak baie ni. berminat ? nak order ? korang boleh pergi page fb dye kalau nak tengok banyak lagii hasil kerja dye . klik sini --> Baie's Creations <--- klik :)

Lagi satu , aku google resepi yang mudah2 nak try buat kek untuk befday my mum 16 february ni :) haha tak kan lah nak mintak dye ajarkan kan ?nak try buat lah. jadi tak jadi wait n see yaa! nanti aku update story n pic ape yang jadi. haha. one day, aku akan pastikan aku reti jugak buat kek :p okeylah sampai sini saje. bye wassalam!

0 komens here: