'

Tuesday, January 28, 2014

nak kurus !!

Assalamualaikum :) helooo

Seminggu lebih dah cuti ! means cuti berbaki 2 minggu lagi. hurm takmotaknok tolonggg . berharap sangat masa berjalan dengan perlahan . tapi sem depan dah tinggal setahun setengah lagi . Caiyokk yana !

Entry kali ni bukanlah nak cakap pasal balik ganu . hilang mood nanti ;p haha. Aku nak story keje aku time cuti ni . tahu dok ape ?? keje aku Menguruskan balik badan aku ni !! tension aih dok dengar belake cakap aku dah gemok , tembam , berisi  dan same waktu dengannya . Bukan ape cik , puan2 , tuan2 , makcik2 , pakcik2 sekalian . saya ni terlebih kasih sayang kott ! muahahahaha . Kuat makan sekali . penat belaja *konon* .hehe . so , cuti sebulan ni , TRY lah membuang semua lemak2 ni ,kalau tak boleh buang pon , taknak bagi bertambah plak ye . eee jangan dekat dah ngn aku . cukopp la yg korng tumpang kat badan aku ni ;p

jeles ouh tengok gambar sendiri time dulu dulu .. kurus keding , sekarang ??? aaaaa takmo daaa .okey2 , teroskan berusaha mengejar misi :p

 

okeyy , besprenn aku time cuti ni :p aku kene pakse diri hadap jugak bff aku ni setiap hari . disamping mengamalkn pengurangan kalori ! . try jelah . mule2 memang susah lah kan . tapi atleast aku taknokk cuti ni menggemokkan lagi erhhh -___-" so , ni makan nyeee tiap2 malam ni !!


Act , aku ni memang jenis taksuke makan buah dari kecik lagi . seriously , dari mkn buah , aku lagi suka makan sayur . pelik kan ? hahaha aku pon tak tahu knpe . mujur aku ni penggemar minum susu , so takde lah seksa sangat .  kalau ikot aku , bergelas2 pon aku suka minum susu . hahaha ;p


Aku kene kuatkan semangat . bile aku jadi malasss je n start nak makan banyak2 , teros aku ingat balik motif aku . huhuhu klah , doakan aku berjaya ! time to sleepp . Abi pon dah tidoo . Kbye . wassalam 


2 komens here:

Unknown said...

nak kurus kena kuat smgt.. zara pon nak kusrus gak tp mulut jaa ckp nak kurus.. hahaha.. makan langsung xjaga.. hikhik

Yanazman said...

@Zara Nurhaidah hehehe betol tu . kene betol2 nekad dalam hati . sama lah kitaaa ^^