'

Monday, December 30, 2013

rindu :')

Assalamualaikum ...

Selamat bertemu kembali wahai blog tercinta :) hari ni hari first exam final . paper "pengurusan taman dan rekreasi" . So far , Alhamdulillah aku mampu menjawab semua soalan ( betol or tak tahulaaah , hehehe) . aku dah berusaha so , tinggal berserah dan tawakal je lah . Next paper pade 31 hb ni . Hari Hujung tahun 2013 . selamat tinggal 2013 yang penuh suka dan duka . wewiitt . 31 hb tu paper Academic Writing Skill . Allah , antare subject killer bagi aku untuk sem ni . biase lahh , muet band10 kann . hahaha . Memerah je lah otak ni nanti . Stop about Final exam yang seram lagi menakutkan tu . back to de topic . RINDU . aku rindu rumahh . rindu family aku , rindu si kecik yang comel tu . dengar cite makin kepoh mulut dye . bile otp ngn mak , macam2 dengar cite pasal dye . anis tu la , anis ni laa . tak sabar gilee nak jumpe dye :) yeahh anak ayah dan ibu dah besarrr :D sayang aniss sesangat . muahmuahmuah . encik hubby jangan jeles okeh .hikhikhik . okeylah , nak rilek2 kan otak sambil texting ngn hubby . esok takde exam , rilek satt . okey bye . goodnight . Wasalam :)

0 komens here: