'

Tuesday, December 3, 2013

Dinner TourS UMT club #throwback

Assalamualaikum w.b.t

sambil nak menunggu housemate buatkan cekodok , aku nak story pasal dinner corse aku . padahal cite ni dah lame da ponn , dah dekat sebulan . hehe , tapi sebab takde mnde nak buatt (padahal esok test and assignment belambak) ,tapi tapi tapi aku nak cite jugak . hahaha . lets start bebeh :p

pade satu malam yang indah *cewah 8 nov 2013. kelab corse aku , TourS UMT anjurkan satu dinner di BATU BURUK BEACH RESORT , Kuala Terengganu . tema dinner pade mlm tu yang kami decide ialah "culture and traditional night" sebabkan tema tu paling senang we olss nak pilih baju plus jimat . banyak mende takyah beli , hahaha aku pakai baju raya tahun ni je . yang colourr biru tuu . so , aku ngn mr buah hati aku plan nak pakai sendondon sehati sejiwangg le gittewww . haha . 


wee saya sayang si bucuk saya . hahahaha



6 crazy housematess yang superrduperrdebombb :)


0 komens here: