'

Friday, August 30, 2013

The new ! time to change (:

Assalamualaikum w.b.t . minggu depan dah bermula balik hari2 yang bizi untuk aku . sungguh x best . sumpah ! hem . tak ready lagi nak hadapi sume tu . mak , tak nak balik u boleh ?? *dush dush* mane boleh . kene la belaja --> grad --> dapat keje --> KAWIN *gatal*  --> ada family --> hidup bahagia . (oh so sweet ) hahaha berangan sungguh  . tapi yang tu lah yang sume orang nak kan ? hiwhiwhiw. *gelak gatal lagi*  tipu lah sape yang cakap tak tuu .


berubah ? ape yang berubah pada aku ni erk ? em berubah makin malas kot n montel kot ? :P itu fakta . first , blog aku ni ha . aku ubah . dah lame tak men ubah2 blog ni . untuk sem yang baru , hidup yang baru , aku yang baru . post2 lame banyak aku dah delete . *nak gelak je bace post2 lame* banyak gile bahasa rempit u . hahaha . yang pasti yang post berkaitan orang lame 100% bersih . Aku dah ade hidup baru n hepi ngn life aku skrg :) no more hurt .

untuk sem yang akan dtg , aku tekad nak jalankan misi aku ngn zati . misi ape ?? ade la :P dan aku tak nak sangat pikir masalah yg ade . asalkan aku tak kacau hidup orang . tak sakitkan hati orang and hati aku sendiri . cube seimbangkan penting study and penting ade cinta hati ni . berkat semangat mak n abah dan buah hati tersyg , wake up yana !! semoga Allah permudahkan segala urusan . Amin . Assalamualaikum .

0 komens here: