'

Sunday, January 25, 2015

Menu Today

Assalamualaikum .. Today punye menu :) 

Bekfes =
 aku memang jarang bekfest sejak azali kecik2 lagi . tapi bekfes ni sgtt penting bagi yang nak diet okey dan juga untuk semua org la kirenye.. nak tau kenapa ?? sila google benefit of breakfast .huhu

Lunch


 " nasi lemak atkins '' - tapi jangan tertipu , itu bukan nasi tapi kubis bunga okey. sedapp .ilang craving kat nasi lemak :p :p

Makan Petang


Lempeng Cheese plus telur and sardin. (no tepung)
*yang ni xbpe clean diet kat sardin dye , act ni sardin family aku makan , 
tapi aku tersenduk jugak hahah.



Sup tulang kedai - yang ni mak ayah aku balik dari bandar bungkus ni bawak balik , tapi mujur aku dah kenyang sebab makan lempeng .just hirup kuah sikit dan isi sikit. - tak bape clean sebab kalau kat kedai letak gula .

Dinner

yang ni aku kechewaaa ..aku bedal mak aku punye cekodok haha banyak ketul la jugak :p nampak tak iman tak kuat disitu ?? so pastu aku minum teh hijau , then men lompat2 bintang n squat sebelom tido ..

Air masak - 3 Liter 


kesimpulan : tak bape nak clean , sebab tak kuat iman fuhh .. 

yang conteng ,
alianaazman_


0 komens here: