'

Friday, April 19, 2013

Nice starting day :)


hey korang goodmorning :) hari ni rase syok sangat . permulaan hari yang sangat seronok + sihat . hehe . pagi2 lagi aku , my abe n corsemates pegy jogging kat trek UMT tu . best . Pukul 6.30 pagi , lepas kami solat subuh and dorang mandi (aku xmandi pon . hehe) , kitowang pon turun la , mule2 , aku , fira, asrini , kak mizah and kak azie je yang pegi dulu . my abe pergi lambat sikit . pastu kami yang gegirls ni pon joging laa . pas buat warming up , pusing trek yang luas tu 5 pusingan non stop ! fuhhh , meleleh , terjelir nak abehkan pusingan yang last tuh . hehe almaklumlaahh , dah lame tak exercise gituu . then , lepas abeh jog , kami wat la senam robik sikit ,n cooldown (betol ke hahah) dulu sebelum habis . mase nak cooldown tu aku baru perasan , yang cik abe aku tu dah lame pusing2 trek tu  hahaha , mane perasan .ramai orang . pas aku abeh wat cooldown, dye pon baru abeh jogging , n aku tunggu dye wat cooldown . corsemates aku dah pergi nak memenuhkan perot dorang kat kedai makan luar tu . aku plak mesti la mkn ngn my abe ni . hehe ^_^ kami bekfes nasi dagang plus air tea o . mak hantar mesej, makan separuh je lepas jogging tu , nanti perot terkejot . hehe okey mum . aku ade misi ni . nak hidup sehat dan kurusss  hahaha . biase lah tu . pompuan kan ?? sape taknak kurus :p okeylah , stop sampai sini saje . bye assalamualaikum :)


Doakan misi aku berjaye weh ^_^

0 komens here: