'

Wednesday, November 14, 2012

cameron highland =)

heyy :) seriosly , lame gile aku tak conteng-2 kat blog ni . haishh nape malas sesangat ni ?? heee :D sebenor benor nye aku tak de ilham nak conteng mende kat blog ni . sebab tu dah berhabuk dah blog ni =) ohye now , aku ngah cuti midsem . tak lame pon seminggu je .-.-" jumaat ni dah kene balik umt da . balik je berlambak assignment yang menanti tuh . belom care ke test bagai . baru lah den terase diri ni seorang mahasiswi apabile kesibukan melande diri ni :) 

salah satu assignment yang aku kene buat time cuti ni , assignment tourism dr zizul . tapi yang syok assignment ni , aku leh g jejalan . hahaha :D so , aku bersama group tourism yang lima  orang comel cute ni memilih CAMERON HIGHLAND bagi pusat perlancongan pilihan kami . yeeppii (Y) tapi yang dapat pergi just tiga orang je . aku , kak wa and adik a.k.a siti . leeping and wan yi tak dapat join sebab dah beli tiket bas balik hometown masing-2 . so , takpe lah , dorang buat tugasan lain .

aku pergi ngan family aku la weh . sebab save budget sikit . maklum laah , nak kuar kene pakai duit sendiri ! haish . oh ye , cakap pasal duit , my PTPTN dah masyukk ye . ni tak sabar nak balik ganu ni . time dapat duit heppy je , time nak bayar balik , gigit kaki la jawaabnye . eh berbalik semula story cameron tadi . aku stay apartment sepupu aku .dye sewa kan kat kami ni . oleh sebab sepupu , so dapat la murah . haha .sejuk gile weh malam kat situ . banyak tempat yang kitorang jadikan tempat nak buat assignmet . 





wehee inilah kami =) time ni kat bharat tea . eh okeylah bye :) assalamualaikum !

0 komens here: