'

Tuesday, November 18, 2014

cinta

cinta...

apa ada ngn cinta ??
apa yaaaa ??
bagi aku , 
cinta itu unik ..
cinta itu pelik ..
cinta itu indahh ...
cinta itu bahagia ..

dalam cinta , macam2 ada ..
ada suka , duka , ketawa , sedih , dan air mata..

semua orang pasti akan jatuh cinta ..
cuma lambat atau cepat ..
ada cinta yang bahagia , ada cinta yang derita..

bila kita jatuh cinta ..
kita akan jadi serba tak kena ..hmmm mybe kuttt huhuhu
mcm aku la .. hahaha
cinta itu kadang2 datang tak dijemput , hadir tak dipaksa..
kadang2 , orang cakap TAK KENAL MAKA TAK CINTA ..
tapi aku BELUM KENAL DAH CINTA hahaha *mcm mne tu ?
tepuk dada tanya hati sendiri :)

Are you fall in love ?
yes , I am ! - aku la tu hahaha
jatuh cinta lagi , lagi2 jatuh cinta ..

walaupon sedalam mana cinta kita pada seseorang itu , 
jangan lupa cinta pada yang satu , PENCIPTA KITA .
jangan lupa hero heroin kita yang pertama dan selamanya , IBU BAPA KITA
jangan lupa insan2 yang paling kita rapat , KELUARGA KITA

dan awak , sila tahu dan ambik tahu 
sila jaga cinta saya selamanya :) 
hashtag sikit --> #MNAA <3

0 komens here: