'

Sunday, May 5, 2013

from heart


kenape jd cmni . hidop tak selalu indah . semua manusia di muka bumi xde yang sempurne . sebab tu diri ni masih mampu menerima diri nya seadanya . tak pernah rase diri ni perfect and bagos . namun , dirinya terlalu sempurna bagi diri ni . namun tuhan menduga kita , kesabaran kite :') yes . aku tak sekuat , tak setabah diri mu . aku tak secekal hati mu . diri ni terlalu banyak kekurangan . yang pasti hati ini terlalu menyayangimu dan ingin memilikimu . Andai kau tahu , seburuk mane pon diriku , tak pernah terniat untuk menyakitimu. tak sedikit rase kasih sayang cinta ni hilang untuk mu walau sedikit pun .Maafkan andai dirimu kecewa , maafkan andai diri ini tak mampu membahagiakan dirimu :( ya Allah , kau beri kan lah restu mu , aku ingin bersama dye . kuatkan lah jodoh kami , kau ubahkan lah sikapku agar menjadi seperti yang dye mahu :( Dia ibarat keluargaku , semangat ku untuk teros berjuang. salam sayang dari ku khas untuk mu MOHAMAD AZLAN BIN MD SAPRI . i love you damn so much ! 


2 komens here:

PURPLE BLOG's said...

alololo sweet nyer die.. hehehehe

aliana azman said...

@PURPLE BLOG's hehehe auwwwww