'

Sunday, January 9, 2011

I LOVE YOU ALL :)

holla sumee :)

hye hye n hye ... hee2 :) oleh sebab aq rindu sangat kat kawan2 aku , aku nak cite cket pasal dorang sume kat korang , teroskan membace , huhu, 



okeyy , yang ni member aq yang namenye SITI AISYAH BT ZAINAL ,kami pggil dye ecah . antare kitorang sume ni ,dye la yang palind genius , haha , pelajar harapan skul ni , huhu, awal tahun aku dok sebelah dye dalam kelas , tapy sebulan sebelom spm , kitorang berpisah , aku dok belakang , dye dok depan aq , huhu , ni gare2 budak2 laki yang nak tukar tempat duduk . mase dok ngn dye ni , dye selalu ajak aku makan time ckgu ngajar, hak3 (aq yg ajak sebenarnye ) hahaha...memang rindu gle tyme tu , skunk ni , maybe susah dah nak jumpe ngn dye coz dye pindah ke sarawak , arhhh , i will miss youu ecah :) dont forget me okayy :)ade mase kte jumpe n hang out ngn member2 yg len okeyyy


haa ...yang ni plak member aku yang namenye NUR HIDAYAH BT BACHIT ,kitorang sume2 panggil dye dayah , tak pown , kitorang panggil dye ngn panggilan manje iaitu BUNCHIT , hahah , sebab pe kitorang panggil dye cmtu ? nak taw ? haha , tak pelah , biarlah rahsia okeyy , huhu, aku rapat ngan dayah ni , kami slalu borak2 pasal ,,,,,,hahaha , mestilah pasal boy . hak3 gatai kan?? tu zaman kechik2 lah , dayah ni banyak sangat admirer dye , huhu , pape pon , aku rindu nak borak2 nagn ko lagi dayah :( rindu sangatttt...........


okee.. yang ni plak member aku yang name nye NOR HAFIZAH BT GHAZALI , atau lebih dikenali sebagai TOCEH , huhu , toceh memang best walaupun kadang2 dye ni terlebih dost sket2 , hak3 , dye ngn dayah ni orang cakap cam kembar siam, coz mne ade dye , ade la dayah , huhu, dorang lah peneman setia aku g date , haha , thanx frens , sku rindu saat tu :) toceh ade bf , name dye amin, tapy tak tahulah still or tak , huhu, oh yee, time aq post mnde  ni , hari ini 9 JANUARY adalah befday toceh , huhu . HEPPY BEFDAY sayang , iloveyousomuch .... 
korang sume , mmber aq  yang bercermin mate ni name nye NORAZELA BT MUSA ,kami panggil dye OYA , . oya ni comey taw , baik , huuhu , sepanjang aku kawan ngn dye , aku tak pernah gadoh ngndye , huhu , kami start jadi mmber rapat ble time form 4 , dye masok kelas aku , 4 UNGGUL 2009 , sebelom ni , kami jarang bertegur coz lain kelas , tapi ble dah same kelas kami jd mmber kamcing , huhu , iloveyousomuch oya :)



okee yang pic kat atas tu , yang sebelah kirinye ialah NURUL NABILA ZAINAL , and sebelah tu ZALIKHA ISA ,aku cite pasal nabila dulu kay , kitowang pnggil dye iela , tapyy kan, dye lebih dikenali sebagai GONDANG , huhu , (jgn mrh ye) iela ni kan fanatik gile kat dafi , huhu , law ade evet dafi cket , dye msti nangis2 pujuk mak dye nak pegy gak , huhu , oh ye , lupe nk bgtaw , iela ni bukat setakat mmber aq , tapy dye kazen aku gak , huhu , ilove you eila :)

oh oke , aku cte pasal ieka plak, huhu , ieka ni comey tapi mulut dye , mak aih , bisingggg ,,huhu , dye dok jengka , dye ni kirenye budak baru coz dye bru masok skul aq time akhir tahon form 4 ,kamini satu bilik kat asrama , bilik UUM , miss gle kat ko ieka ,, huhuh ,,mmmuaaaahh

 
 yang cun melecun ni plak namenye ARIAAN NADIA BT AZMAN , kami ni kembar coz nme ayah kitoraang same , huhuhu , dye ni dok sebelah aku dalam kelas n sebelah katil dalam hostel , huhu , yan ni pandai menyanyi , sore dye ,,,fulamaakkk bestttt , huhu, dulu2 sebelom tido aq mesti suruh dye nyanyi kat aku dulu , huhu , rindu la nak dgr ko nyanyi yan ,,,huhuhu , dye ni dok kat KECHOR TUI , aku tak pernah g sane , tapi tak pe , ade mase kte jumpe k? luv u muahhhh..

haaa.........yang ni plak namenye NADIAH BT ZAKARIA , atau femes dgn name KAPET , huhu ktorang pggil cmtu coz hidungnye yang mancung tu , huhu , kapet ni baik tapi kadang2 agak sensitif , walaupun cmtu , dye ni kelakar gak orang nyee , huhuhu, kapet ni satu kampung ngn yan n izatul , kapet ni ank pketua kampung taw ,
dye sangat teruja n gembire bile berjye menjadi adik angkat shah raja lawak , huhu , ok la kapet , hope you always hepii :)


 haa.. yang ni plak namenye NADIA BT AHMAD , dye ni aku panggil dye wan , dye panggil aku chu ,huhu ,dye ni baik , comeyyy je ,,,huhuhu dye ni satu kampung la ngn ieka , kat jengka tu , huhu , budak ni pon junior aku gak, dulu2 aku jarang cakap ngn dye coz x biase, tapy kitorang jadi rapat ble dye masok bilik same ngn aku :) sayang awak sangat2 .:)


oke lah,,,,, banyak lagi sebenarnye mmber2 aku tapy aku xde pic dye clm laptop ni , insya allah , mase yg akan datang aku cte pasal kowang ye kawan :) huhuhu ... aku harap persahabatn kite sume akan sentiase berkekalan,,,amin,..............

0 komens here: